Yorumlar (2444)
Ben Afyon Bolvadin İlçesi Dişli Kasabasısı çiftçilerindenim malesef nohut ve fasülyemizin ürün değeri verilmemektedir esnaf nohut ve fasülye pazarının olmadığını ve elindeki malı satamadığını bahane ederek çiftçinin emeğini ölü fiyata almak istiyorlar bende nohutu henüz satmadım bekletmekteyim 1 tona yakın mal var ama pazar yok bizim bölgede mal değerini bulmadığından üretimde devamlı düşmektedir.alıcı olursa makül fiyat verene vereceğim.
BEKİR UYSAL , 15.05.2013
tarimziraaat.com © 2008
Bugün > Kahramanmaraş/Çağlayancerit Hemen teslim Satılık Kiraz
Dün > Aksaray/Merkez Haziran Sonu teslim Satılık Yonca Balyası
Dün > Mersin/Akdeniz Hemen teslim Satılık Kahve
Dün > İstanbul/Bağcılar Hemen teslim Satılık Papatya
Dün > İstanbul/Bağcılar Hemen teslim Satılık Ihlamur
>> Hangi şehirde kimler salyangoz alıyor?
>> Kurbanlık
>> Mısır Dane kaç günde bir sulanır
>> Yaban Mersini ağacı kaç yıl yaşar
Bugün -19:26 Adana / Yüreğir Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -17:37 Mersin / Erdemli Limon fiyatları paylaşıldı
Bugün -09:28 Afyonkarahisar / Merkez Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -01:36 Adana / Seyhan Mandalina fiyatları paylaşıldı
Bugün -01:33 Adana / Seyhan Mandalina fiyatları paylaşıldı
Diğer paylaşılan piyasa fiyatları >>