Yorumlar (2444)
sayın arkadaşlar yazım biraz sert oldu.leblebi almayın kısmı ama hasan sarı abimiz ithal den leblebi olmuyo diye anlattı inandık.. ama haklıyım haklıyız buyıl nohut hepimizi perişan etti.bir mevsim ve poyraz vurdu,bir verim düşüklüğü ve boy kısalıgı ve birde fiyat düşüklüğü olunca herşey ortada.. bayram öncesi 850-1200 tl nohut aldı bu tüccarlar..hep ithal nohutlar ön plana çıkarıldı..hep üreten mi batacak hep çiftçimi ağlayacak bu piyasada..en pahalı mazot-en pahalı gübre-en pahalı biçim ve işçilik..geçen yılda aynı sorun vardı kısmen atlatıldı ama buyıl çok agır oldu buiş..sizler tarladan harmana dökmeden ithal nohut karşınızda hazır sizi bizi bekliyor.. artık sesiniz çıksın ŞUNU DA UNUTMAYIN SENEYE KİMSE EKMEZ PARA EDER NOHUT DİYE ..aklınızdan geçirmeyin..
yusuf uludag , 04.09.2013
tarimziraaat.com © 2008
Dün > İstanbul/Küçükçekmece Hemen teslim Satılık Mercimek (Kırmızı)
Dün > Aydın/Efeler Hemen teslim Satılık Çörekotu yağı
04.06.2026 > Şanlıurfa/Karaköprü Hemen teslim Zakkum Yağı alımı
04.06.2026 > Hatay/Kırıkhan Eylül Başı teslim Satılık Mantar
03.06.2026 > İstanbul/Adalar Hemen teslim Satılık Pamuk
>> Hangi şehirde kimler salyangoz alıyor?
>> Kurbanlık
>> Mısır Dane kaç günde bir sulanır
>> Yaban Mersini ağacı kaç yıl yaşar
Bugün -12:08 Mersin / Erdemli Limon fiyatları paylaşıldı
Bugün -09:19 Afyonkarahisar / Sultandağı Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -06:18 Adana / Çukurova Mandalina fiyatları paylaşıldı
Dün -21:53 Adana / Ceyhan Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Dün -18:36 Adana / Karataş Limon fiyatları paylaşıldı
Diğer paylaşılan piyasa fiyatları >>
Tarımla Uğraşanlar Ne Yapıyor
● Kadir Göktepe Salatalık hasat ediyorum
● Kadir Göktepe Domates hasat ediyorum