gidin bahçenize ceviz dikin kg fiyatı piysada kabuklu 20-25 tl arası toplması da kolay pazrlamasıda en az 3 yıl hiç birşey olmdan durur.Adamlr sizden 1 tl den de vişne alır hiçbirinizde birlik düzen yok alıcı biliyo mecbur satcak ha bu gün ha yarın
çok haklısınız aynısını yapacam
VİŞNE ÇUBUKTA 1.2 TL MISRDAKİ RABİAYI GÖREN İKTİDAR VİŞNE ÜRETİCİSİNİ BİR TÜRLÜ GÖRMÜYOR
dün 10 kg 3.15 tl den aldım bugün 10 kg daha aldım 3.50 tl ye aynı adam aynı ürün abi meyve suyu fabrikaları vişneleri topladı piyasada yok diyor.Bu arada en ucuzu bu adam geneli iyi vişne için 5 tl diyor Ankara pazarında
bende bir tüketici olarak çiftçinin vişnesini ayaklar altına alıpda 1,20 fiyat veren fabrika sahiplerini kınıyorum ve hiçbir şekilde bundan sonra kendi adıma ürünlerini satın almıyorum.vişne üreticisinin bahçesine gidip yerinde 2.5 tl ye alacağım
bende öyle düşünüyorum
geçen yıl 2 tl ve üzeri aldığınız vişneyi bu yıl 1.2tl alınca gece rahatmı uyuyorsunuz.sizde para bol iyi yaşam.peki bir yıl boyunca ağacın çiçeğini takip eden çiftçinin hali ne olacak onun çocuk çoluğu babasından birşey istiyemiyecekmi
Millet utanmiyor bu parsyi verirken bu ciftcilerin hali ne olacak diye cunku onlarin cocuklarina bayram yok biliyormusunu vedigi para ilac parasi degil babalari cokuklarina ne vaatlerde bulunuyorlar ne buluyorla babalarda cocuklarna yalanci cikiyor biliyo
dört arkadaşız bahçelerimizde toplam 180 ton vişne var.piyasaya başlamıştık o da düştü. halciler 1.75 tl.ye zor satıyoz diyorlar. işçileri çıkardık bahçelerden. fiyat artmassa toplamayacaz kurusun dalında. toplarsam zarar ediyom.hesap ortada.
aynen dayanalım son noktaya kadar arkadaşlar
hesap ortada bir işçi günde 60-70 kilo toplar 70*1,20=84 lira yapar 40 lira işçiye biz ne kazanacağız
zehir zıkkım olsun. başka denecek bişey yok. millet size mi çalışacak milletin malını sizmi yiyeceksiniz.insan bu fiyatı çekerken bi düşünür.bu insanların ne suçu var diye.kimse kazanmasın biz kazanalım diyorlar.bu şekilde kazandıklarınız zıkkım olsun.
gittiği kadar piyasaya. piyasa da doyarsa dökülsün arkadaş.1.20 masrafı kurtarmıyor.
1.20 tl ye vişnemiolur toplamıyacak kuşlarında hayra ihtıyacı var kuslar yesın
Fiyat en fazla 1.50 tl olur.Kooperatifleşme ve bunlara bağlı soğuk hava depoları olmadan olmaz.Kapitalist sistemin temel prensibi:*ÇİFTÇİYİ ASLA ZENGİN ETME ZENGİNLEŞİRSE BAŞKA İŞ KOLLARINA ATILIR, ONA HAYATINI İDAME ETTİRECEK KADAR SU VE OT VER*der
Günün iktidar ioylediyor
Lütfen bu bölümde sadece bölgenizdeki Vişne fiyatlarını paylaşınız.Alım Satım ilanlarınızı ilan bölümüden veriniz
tarimziraaat.com © 2008
Bugün > Bursa/Karacabey Hemen teslim Satılık Ihlamur
Bugün > Mersin/Silifke Haziran Sonu teslim Satılık Limon
Dün > Konya/Seydişehir Hemen teslim Satılık Sarımsak
24.06.2026 > Gaziantep/Araban Hemen teslim Satılık Sarımsak
24.06.2026 > Mersin/Yenişehir Hemen teslim Satılık Limon
>> Koyun
>> Kışları don yapabilen bölgede yetişen salep türü varmı acaba
>> Hangi şehirde kimler salyangoz alıyor?
>> Kurbanlık
>> Mısır Dane kaç günde bir sulanır
Bugün -14:16 Karaman / Merkez Elma fiyatları paylaşıldı
Bugün -12:27 Adana / Ceyhan Sulu tarla kira fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:57 Mersin / Mezitli Limon fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:15 Kırşehir / Merkez Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -10:12 Edirne / Keşan Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Diğer paylaşılan piyasa fiyatları >>