Hala kendinizi kandırın yok limon uçuyor dalda 5 TL limon kalmadı yatak limon 8 TL he he limon bu senede elimizde patladı yatakcılarda poku yemişişko
Geçen sene Mayıs’ta kesim yaptım bu yılda hazirana kadar zamanım var malım yumurta boyutunda ve daha küçük o yüzden sorunum yok ve mal kalite olunca fiyatta kaliteli oluyor ağaçta kalmıyor 087
Başlığı açan kişi sana ne kaydırıyor millet
76 hangi bir haftaya düzelecek limo n bu zamana kaldık malı hem yesinler hem temizlesinler diye verdik
Yazik biz limon yetistirilerine kanimizi emiyorlar bu limon hic para etmez arkadaslar seneyede etmez obur senede 2
ÇEKOK Malinizi yoyar yazik eder talan ediyor.Hemde piyasadan düşük
Çekok dalda 2900 alıyor seçilen maldan _ire düşüyor bahçede malı heder ediyor bir arabadan 2 römork ıskarta ayırıyor
Erdemlide makas girmemiş bahçeler ne kadar arkadslar
Dikenliyi temizlemeye veriyom...
Geçin sıraya kan emiciler 5
Alan satan kim 026
4,25 iyi satılmış,dün benim dinlenmeye 3,5 verdiler hoyuu
Zeybekler sizi su akar yolunu bulur
ve silifke biter.1 kişi kaldı tonajlı olarak.bitmez denirdi bitermiş.
138 silifke,Adanada falansa normal.bu vakte kadar oralarda meysuyu geçer limon
134 silifke limonu artık neden para etmiyor bilgin varmı 3 yıldır bahçe cepten yiyor
093 anlıyorum bende üreticiyim, silifkeye çilek ekeceniz,limon dayanmz o bölgelerde
Hala 2.5 TL ye limon alan dökmeci firmanın uşağıdır nokta...
Vermeyin üretici kardeşler...
Kan emicilere malınızı kaptırmayın...
Çok saldırma var
Limon 5 tl bile olsa üreticiye birşey kalmaz,geçen yıl 2500 kg gübre 10 000 bin tl idi şimdi 21 000 bin tl siz düşünün.
Milletin alın terini aşağı çekmek fiyatlar üzerinde algı operasyonu yapanlaraALLAHIM rızık verme.
Arkadaşlar gizli gizli alımlar duyuyorum dinlenme 5.5 Dal 2,7 ile 3,1 arası.Tuccarlar fiyat yükselsin istemiyor bu savaş bahanesiyle işlerinegeliyor.Hedef dal 4-5 dinlenme 7
Budamacı 200 tl ne 180 kardeş
20 ton güfte kullanıyorum bu yıl 0 kg 200 ton limon var 3000 aşağı vermem sıyırma herkes birlik olsa kestirmezse fabrikalar kapatacakmış hayır
Fabrika sahipleri ailece herkesin altında 2 milyon TL arabaları var maaş kazanıldı bizim alın terimizden
Mart bitti daha dal da limon bitmedi0
Herkes boş yazıyor bu yönetim değişmedikçe ne üretim olur ne kazanç limonu satamıyoruz gübre alamadık ilaçlara dokunulmuyor mazotun kokusu para bazı devlet yöneticiler çıkıyor ihracat uçuyor diyr bak uçuyr
234 katılıyorum,eğer bi seçim daha kazanırsalar sökmek lazım bahçeleri.
Yönetim köylüyü çiftçiyiDinlemiyor umurundaysa değilZaten çiftçi can çekişiyorLimonunu satamıyor ihracatYokmuş varsa açıklasın bilelimGübre alamıyoruz biline
Lütfen bu bölümde sadece bölgenizdeki Limon fiyatlarını paylaşınız.Alım Satım ilanlarınızı ilan bölümüden veriniz
tarimziraaat.com © 2008
Bugün > Düzce/Gümüşova Hemen teslim Satılık Kestane
Bugün > Bursa/Karacabey Hemen teslim Satılık Ihlamur
Bugün > Mersin/Silifke Haziran Sonu teslim Satılık Limon
Dün > Konya/Seydişehir Hemen teslim Satılık Sarımsak
24.06.2026 > Gaziantep/Araban Hemen teslim Satılık Sarımsak
>> Koyun
>> Kışları don yapabilen bölgede yetişen salep türü varmı acaba
>> Hangi şehirde kimler salyangoz alıyor?
>> Kurbanlık
>> Mısır Dane kaç günde bir sulanır
Bugün -14:16 Karaman / Merkez Elma fiyatları paylaşıldı
Bugün -12:27 Adana / Ceyhan Sulu tarla kira fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:57 Mersin / Mezitli Limon fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:15 Kırşehir / Merkez Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -10:12 Edirne / Keşan Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Diğer paylaşılan piyasa fiyatları >>