Malını erken yetiştirenler 45 liradan aşağı fiyat çekmeyin.. Yatak limonda erken bitecek.. Bu sene ekime kadar Mayer iyi para eder akıllı olun
Dikmek için sormadım. Ağaç başına kaç kg aldığını anlamak için sormuştum.
166 . Abi sen ona bakma ben geçen sene çok güzel meyve aldım don vurduğu halde ama bu sene aşırı yağışlardan dolayı mantar yaptı Buda meyvenin tutumunu engelledi çok döküm yaptı
Maşallah kardeşim ağaç başına hesabıma göre 120 kg alıyorsun normal sezonda ki gayet güzel. Emeğine sağlık. Hayırlı bol kazançlar dilerim.
Mayer kesim daha 2.5 ay var ital limonda yok iyi limon olan bekletsin geçen gün 30 düşen dökme 40 çıktı yine iyi malar 80 85 aradında gidiyor ucuza mal vermeyin her gün ilaç gübre zamanlanıyor hayırlı satışlar herkese
Yaşanan yoğun yağmurlu bahar dönemi dolayısıyla Mayer dahil tüm cinsler ovada 2-3 hafta geriden geliyor. Kimse ne mayeri ne depoyu ucuza satmasın.
Hele yazın bir de El Nino sıcakları gelirse ; afedersiniz kazık çaksanız mayerler yerinde sayar boy anlamında..
Marketler de fiyatı artan 120-130 tl olan limon ne hikmetse depoda fiyatı düşürülmeye çalışılıyor. Daha garip olan herkes limon istiyor ama fiyatı düşük söylüyor…
Lamas limon döküm fazla benim ağaçlarda tutum zayıf üstü. Sizin durumlar nasıl dostlar. 80
Bence de 25 ile açılır 10 tl ye düşer aracı kazanır çiftçi gübre nasıl alıp da atacam diye düşünür
evet kardesim bu andavallara bakma sen. Geçen hafta ne olduysa çok döküldü.
Kimse kimsenin malına sultanlık yapamaz bu misal bağ benim belletirim dağlar senin olsun ben istediğime elletirim
Dikenli limon döküm fazla gibi tutum zayıf. Sizlerde durum nasıl arkadaşlar. 80
Verme kardeşim 15 ne ya piyasanın içine ediceksiniz en az 25 de
807 gardaş 15 yaprağını bile vermem buradaki tüccar ve pikapciların zoruna gider ama
15 diyene söyledim adres at 20 den gör hayrını
Arkadaşlar artık limon piyasası belli oluyor günlük fiyat değişiyor sizde görüyorsunuz artık alanda satan da isim veriliyor bu gün 100 TL yi duyuyoruz fiyat yükselişe geçti herkese bol kazançlar diliyorum
Senin malı 90 a aldığımızı kimseye söyleme! Tammda neden ağam?
herkes aynısını yapıyor. 90 alıyor ama kimseye söyleme. neden 80 e verecek hambal arkadaşlar varda ondan.
Herkes herşeyin farkında işinize bakın
Malını erken yetiştirenler 45 liradan aşağı fiyat çekmeyin.. Yatak limonda erken bitecek.. Bu sene ekime kadar Mayer iyi para eder akıllı olun
Günü gelsin dedim vermedik
Vermeyin ağustOs ayı çok şeyler olacak bekleyin görün
Kaliteli Volkan Maria fidanı nereden bulabilirim arkadaşlar
İthal limonu beğenmiyorlar bizdeki kalite yok ayrıca maliyeti 140 tl yi buluyor asıl mesele devletin ihracatı açması teşvik vermesi gerekiyor
100veren gelsin 85ten 40 ton vereyim hemen kütdiken
85 isteyen 75e de verir Verde kurtulalım senin gibilerden önümüze bakalım
Ne ithali mk.öyle bir şey yok
Lütfen bu bölümde sadece bölgenizdeki Limon fiyatlarını paylaşınız.Alım Satım ilanlarınızı ilan bölümüden veriniz
tarimziraaat.com © 2008
Bugün > Bursa/Karacabey Hemen teslim Satılık Ihlamur
Bugün > Mersin/Silifke Haziran Sonu teslim Satılık Limon
Dün > Konya/Seydişehir Hemen teslim Satılık Sarımsak
24.06.2026 > Gaziantep/Araban Hemen teslim Satılık Sarımsak
24.06.2026 > Mersin/Yenişehir Hemen teslim Satılık Limon
>> Koyun
>> Kışları don yapabilen bölgede yetişen salep türü varmı acaba
>> Hangi şehirde kimler salyangoz alıyor?
>> Kurbanlık
>> Mısır Dane kaç günde bir sulanır
Bugün -12:27 Adana / Ceyhan Sulu tarla kira fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:57 Mersin / Mezitli Limon fiyatları paylaşıldı
Bugün -11:15 Kırşehir / Merkez Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -10:12 Edirne / Keşan Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Bugün -09:48 Tekirdağ / Malkara Sığır kesim fiyatları paylaşıldı
Diğer paylaşılan piyasa fiyatları >>